Actual Dimensions of the Organisation of the Scientific Linguistic Environment: Experience, Practice, Modification

Authors

  • Zahnitko Anatoliy Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Krasnobaieva-Chorna Zhanna Донецький національний університет імені Василя Стуса

DOI:

https://doi.org/10.31558/1815-3070.2020.40.1.16

Keywords:

public discussion; monitoring; educational program; educational-scientific program; applied linguistics; philology

Abstract

The relevance of the article is due to the need to create a well-thought-out system of educational program (hereinafter EP) «Applied Linguistics» of the second (master’s) level and educational-scientific program (hereinafter ESP) «Philology» of the third (educational-scientific) level with a clear vision of the features of determining the individual trajectory of learning

Author Biographies

Zahnitko Anatoliy, Донецький національний університет імені Василя Стуса

доктор філологічних наук, професор, член-кореспондент НАН України, професор кафедри загального та прикладного мовознавства і слов’янської філології

Krasnobaieva-Chorna Zhanna, Донецький національний університет імені Василя Стуса

доктор філологічних наук, професор, професор кафедри загального та прикладного мовознавства і слов’янської філології

References

Білоус О.М., Міщенко А.Л. Застосування інноваційних лінгвістичних технологій у підготовці перекладачів та фахівців із прикладної лінгвістики. Філологічні трактати. 2015. Т.7. №2. С. 60–69.

Гунько Л. Визначення характеристик та вимог до фахівця з іноземної мови та прикладної лінгвістики в Китаї. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2019. №1 (85). С. 149–158. doi 10.24139/2312-5993/2019.01/149-158

Загнітко А., Краснобаєва-Чорна Ж. Освітня програма «Прикладна лінгвістика / Applied Linguistics» (другого (магістерського) рівня вищої освіти) Донецького національного уні верситету імені Василя Стуса: параметричний аналіз. Лінгвокомп’ютерні дослідження. Вип. 13. Вінниця : ДонНУ ім. Василя Стуса, 2020. С. 126–135.

Регейло І. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації в Україні у ХХ – початку ХХІ століття. К. : Освіта України, 2014. 704 с.

Регейло І.Ю., Базелюк Н.В. Освітня складова в докторських програмах у галузі освіти Гарвардського університету. Вища освіта України. 2015. Вип. 3 (дод. 2). С. 41–48.

Сисоєва С., Регейло І. Зміст підготовки докторів філософії у галузі освіти в університетах США. Педагогічний процес: теорія і практика (серія: педагогіка). 2016. №2 (53). С. 86–93.

Ситар Г. Прикладна лінгвістика у вишах України: специфіка наповнення навчальних планів ступеня освіти «бакалавр». Лінгвокомп’ютерні дослідження. Вип. 13. Вінниця : ДонНУ ім. Василя Стуса, 2020. С. 136–152.

Слюсаренко О.М. Розвиток найвищого університетського потенціалу в умовах глобалізації К. : Пріоритети, 2015. 384 с.

Спірін О.М., Носенко Ю.Г., Яцишин А.В. Сучасні вимоги і зміст підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Інформаційні технології і засоби навчання. 2016. Т. 56. №6. С. 219–239.

Bryha T. Applied linguistics degree programs (case study Brock University). Людина. Комп’ютер. Комунікація : збірник наукових праць. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. С. 181–182.

Bryha Т. Master’s degree program in the context of Canadian degree qualifications framework. Вища школа: удосконалення якості підготовки фахівців : зб. матеріалів міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 26-29 квітня 2017 р.). Черкаси, 2017. С. 20–23.

Klimkowska K. The Value of Pedagogical and Psychological Training as Part of Teacher Education Specialization as Perceived by the Students of Applied Linguistics. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка». 2017. Вип. 5/37. С. 48–59.

Published

2020-12-08

Issue

Section

SECTION VІ Linguogeography, Sociolinguistics, Onomastics, and Terminology: Curre