Комунікативно-прагматичний потенціал маніпулятивних формул у текстах комерційної реклами.

Autor/innen

  • О. Areshenkova Криворізький державний педагогічний університет

Schlagworte:

реклама, рекламна комунікація, рекламний текст, маніпуляція, маніпулятивний мовний вплив, адресат-споживач, оцінка

Abstract

У статті визначено роль маніпулятивних формул як ефективного засобу впливу та модифікації свідомості адресата-споживача, виявлено семантичні групи таких формул, частотність їх уживання та виконувану комунікативно-прагматичну функцію.

Autor/innen-Biografie

О. Areshenkova, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат філологічних наук, асистент кафедри української мови

Literaturhinweise

Babyuk, Maksym. “Psykhycheskye Osnovanyya Manypulyatsyy (Psychological Basics of Manipulations)”. Aktual'nie Problemi Sotsyohumanytarnoho Znanyya (Relevant Issues of Social Humanities) 11 (2004): 12–17. Print.

Butenko, Nataliya. Sotsial'na Psykholohiya v Reklami (Social Psychology in Advertisement). Kyiv: KNEU, 2006. Print.

Dotsenko, Yevgeniy. Psykholohyya Manypulyatsyy: Fenomeni, Mekhanyzmi i Zashchyta (Psychology of Manipulation: Phenomena, Mechanisms and Defence). Moskva: CheRo, Izd-vo MHU, 1997. Print.

Dzhefkins, Frenk. Reklama (Advertisement). Kyiv: Znannya, 2001. Print.

Il'yn, Vladymyr. Povedenye Potrebyteley (Consumers’ Behavior). SPb: Pyter, 2000. Print.

Issers, Oksana. Rechevoe Vozdeystvie (Linguistic Influence). Moskva: Flinta : Nauka, 2011. Print.

Litunov, Sergey. Rechevoe Vozdeystvye i Yazykovoe Manypulyrovanye v Reklame (Speech Influence and Linguistic Manipulation in Advertisement). 2014. Web. 12 Feb. 2015.

Rizun, Volodymyr. Teoriya Masovoyi Komunikatsiyi (Theory of Mass Communication). Kyiv: Prosvita, 2008. Print.

Rozental', Dytmar. Yazyk Reklamnykh Tekstov (Language of Advertisement). Moskva: Vysshaya shkola, 1981. Print.

Ruda, Olena. Movne Pytannya yak Obyekt Manipulyatyvnykh Stratehiy u Suchasnomu Ukrayins'komu Politychnomu Dyskursi (Linguistic Issue as an Object of Manipulative Strategies in the Modern Ukrainian Political Discourse). Kyiv: NAN Ukrayiny, Instytut ukrayins'koyi movy, 2012. Print.

Sheynov, Vyktor. Skritoe Upravlenye Chelovekom (Implicit Control of Human). Minsk: Kharvest, 2006. Print.

Velykyy Tlumachnyy Slovnyk Suchasnoyi Ukrayins'koyi Movy (The Large Explanatory Dictionary of Modern Ukrainian Language). Ed. by V. T. Busel. Kyiv: Irpin': Perun, 2003. Print.

Zirka, Vira. “Movna Paradyhma Manipulyatyvnoyi Hry v Reklami (Linguistic Paradigm of Manipulative Game in Advertisement)”. Diss. Kyiv, 2005. Abstract. Print.

##submission.downloads##

Zitationsvorschlag

Areshenkova О. (2016). Комунікативно-прагматичний потенціал маніпулятивних формул у текстах комерційної реклами. Лінгвістичні студії, 62-65. Abgerufen von https://jlingst.donnu.edu.ua/article/view/3066

Ausgabe

Rubrik

РОЗДІЛ VI. Проблеми лінгвістики тексту, дискурсології, когнітивної лінгвістики