Організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії під час вивчення іноземної мови в умовах дистанційного навчання
DOI:
https://doi.org/10.31558/1815-3070.2020.40.2.18Schlagworte:
суб’єкт-суб’єктна взаємодія; дистанційне навчання; комунікативний підхід; активне навчанняAbstract
Описано основні переваги та труднощі дистанційного навчання, зокрема під час вивчення іноземних мов. Розглянуто види взаємодії за дистанційної форми організації навчання. Проаналізовано поняття суб’єкт-суб’єктної взаємодії, описано методи й передумови її організації під час вивчення іноземної мови у навчальному процесі вищого навчального закладу. Наведено приклади анкет для рефлексії викладача й студента.
Literaturhinweise
Золотухин С. А. Типы взаимодействия с обучающимися в компьютерно-опосредованном обучении. Современные исследования социальных проблем (электронный научный журнал), Modern Research of Social Problems, № 5 (25), 2013. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/tipy-vzaimodeystviya-s-obuchayuschimisya-v-kompyuterno-oposredovannom-obuchenii (дата звернення: 08.10.2020).
Ковалев Г. А. Три парадигмы в психологии – три стратегии психологического воздействия. Общение и диалог в практике обучения, воспитания и психологической консультации: Сб. научных трудов. Москва, 1987. С. 4–16.
Рендюк С. П. Суб’єкт-суб’єктна дидактична взаємодія викладача і студентів у навчальновиховному процесі технічних університетів. Імідж сучасного педагога, 2016. № 5. С. 32–34.
Bouhnik Dan, Marcus Tali. Interaction in distance-learning courses. Journal of the American Society for Information Science and Technology, 2006. № 57(3). P. 299–305.
Han S. Y., Hill S. R. Collaborate to learn, learn to collaborate: Examining the roles of context, community, and cognition in asynchronous discussion. Journal of Educational Computing Research, 2007. № 36(1). P. 89–123.
Haythornthwaite C. Exploring multiplexity: Social network structures in a computer-supported distance learning class. Information Society, 2001. № 17(3). P. 211–226.
IU – Teaching Online. Thinking About Learning Activities. URL https://canvas.ucdavis.edu/ courses/34528/assignments/3635?module_item_id=4976 (дата звернення: 08.10.2020).
Johnson S. D., Aragon S. R., Shaik N. & Palma-Rivas N. Comparative analysis of learner satisfaction and learning outcomes in online and face-to-face learning environments. Journal of Interactive Learning Research, 2000. № 11(1). Р. 29–49.
Moore M. G. Three types of interaction. The American Journal of Distance Education, 1989. № 3(2). P. 1–6.
Thurmond V. A., Wambach, K. Understanding Interactions in Distance Education: A Review of the Literature. International Journal of Instructional Technology and Distance Education, 2004. № 1 (1). URL: http://itdl.org/Journal/Jan_04/article02.htm (дата звернення: 08.10.2020).
Vonderwell S., & Zachariah S. Factors that influence participation in online learning. Journal of Research on Technology in Education, 2005. № 38(2). P. 213–230.