Організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії під час вивчення іноземної мови в умовах дистанційного навчання

Автор(и)

  • Колос Юлія Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»
  • Купар Майя Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»

DOI:

https://doi.org/10.31558/1815-3070.2020.40.2.18

Ключові слова:

суб’єкт-суб’єктна взаємодія; дистанційне навчання; комунікативний підхід; активне навчання

Анотація

Описано основні переваги та труднощі дистанційного навчання, зокрема під час вивчення іноземних мов. Розглянуто види взаємодії за дистанційної форми організації навчання. Проаналізовано поняття суб’єкт-суб’єктної взаємодії, описано методи й передумови її організації під час вивчення іноземної мови у навчальному процесі вищого навчального закладу. Наведено приклади анкет для рефлексії викладача й студента.

Біографії авторів

Колос Юлія, Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри загального мовознавства та іноземних мов

Купар Майя, Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»

викладач кафедри загального мовознавства та іноземних мов

Посилання

Золотухин С. А. Типы взаимодействия с обучающимися в компьютерно-опосредованном обучении. Современные исследования социальных проблем (электронный научный журнал), Modern Research of Social Problems, № 5 (25), 2013. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/tipy-vzaimodeystviya-s-obuchayuschimisya-v-kompyuterno-oposredovannom-obuchenii (дата звернення: 08.10.2020).

Ковалев Г. А. Три парадигмы в психологии – три стратегии психологического воздействия. Общение и диалог в практике обучения, воспитания и психологической консультации: Сб. научных трудов. Москва, 1987. С. 4–16.

Рендюк С. П. Суб’єкт-суб’єктна дидактична взаємодія викладача і студентів у навчальновиховному процесі технічних університетів. Імідж сучасного педагога, 2016. № 5. С. 32–34.

Bouhnik Dan, Marcus Tali. Interaction in distance-learning courses. Journal of the American Society for Information Science and Technology, 2006. № 57(3). P. 299–305.

Han S. Y., Hill S. R. Collaborate to learn, learn to collaborate: Examining the roles of context, community, and cognition in asynchronous discussion. Journal of Educational Computing Research, 2007. № 36(1). P. 89–123.

Haythornthwaite C. Exploring multiplexity: Social network structures in a computer-supported distance learning class. Information Society, 2001. № 17(3). P. 211–226.

IU – Teaching Online. Thinking About Learning Activities. URL https://canvas.ucdavis.edu/ courses/34528/assignments/3635?module_item_id=4976 (дата звернення: 08.10.2020).

Johnson S. D., Aragon S. R., Shaik N. & Palma-Rivas N. Comparative analysis of learner satisfaction and learning outcomes in online and face-to-face learning environments. Journal of Interactive Learning Research, 2000. № 11(1). Р. 29–49.

Moore M. G. Three types of interaction. The American Journal of Distance Education, 1989. № 3(2). P. 1–6.

Thurmond V. A., Wambach, K. Understanding Interactions in Distance Education: A Review of the Literature. International Journal of Instructional Technology and Distance Education, 2004. № 1 (1). URL: http://itdl.org/Journal/Jan_04/article02.htm (дата звернення: 08.10.2020).

Vonderwell S., & Zachariah S. Factors that influence participation in online learning. Journal of Research on Technology in Education, 2005. № 38(2). P. 213–230.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-11

Номер

Розділ

РОЗДІЛ V Інноваційні підходи до викладання іноземних мов