Українська політична реклама: аналіз стратегій реалізації сугестивності
DOI:
https://doi.org/10.31558/1815-3070.2020.40.1.9Ключові слова:
політична реклама; політичний слоган; НЛП; сугестія; сугестивна лінгвістика; патогенні тексти; стратегія сугестивності; інформаційна політика державиАнотація
Стаття присвячена вивченню феномена політичної реклами і політичного слогана як квінтесенції смислових домінант в інформаційному просторі держави і є авторською класифікацією стратегій реалізації сугестивності в зазначених текстах. У роботі охарактеризовано кожну із запропонованих стратегій як особливий комунікативний патерн, виявлено його особливості і способи ідентифікації, що дозволить в подальшому ухвалити відповідні програмні рішення в сфері інформаційної політики та безпеки України, аби мінімізувати негативний вплив патогенних текстів.
Посилання
Бориснев С. В. Соціологія коммуникации: учеб. пособие для вузов. Москва: ЮНИТИДАНА, 2003. 270 с.
Брайант Дж., Томпсон С. Основы воздействия СМИ; пер. с англ. Москва: Издательский дом «Вильямс», 2004. 432 с.
Бутиріна М. В. Стереотипи масової свідомості: особливості формування та функціонування у медіа середовищі: монографія. Дніпропетровськ: Видавництво «Слово», 2009. 368 с.
Викентьев И. Л. Приемы рекламы и public relations. СПб.: Триз-шанс, Бизнесс-Пресса, 1999. 228 с.
Закон України про рекламу. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://zakon. rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=270%2F96- %E2%F0.
Квіт С. Масові комунікації: підручник. Київ: Вид. дім «Києво-Могилянська академія», 2008. 206 с.
Ковалевська Т. Ю. Комунікативні аспекти нейролінгвістичного програмування: монографія. Одеса: Астропринт, 2001. 344 с.
Луман Н. Реальность массмедиа; пер. с нем. А. Ю. Антоновского. Москва: Праксин, 2005. 256 с.
Маклюэн М. Телевидение. Робкий гигант. Телевидение вчера, сегодня, завтра. Москва: «Рефл-Бук», 1987. Вып. 7. С. 7–18.
Морозова И. Слагая слоганы. Москва: РИП-Холдинг, 1996. 172 с.
Потятиник Б., Лозинський М. Патогенний текст. Львів: Місіонер, 1996. 296 с.
Почепцов Г. Г. Теория коммуникации. Москва: «Рефл-Бук», Київ: «Ваклер», 2001. 656 с.
Психолингвистические проблемы массовой коммуникации. Москва: Наука, 1998. 148 с.
Психология в рекламе; под ред. П.К. Власова. 2-е издание, дополненное, переработанное, исправленное. Харьков: Изд-во Гуманитарный центр, 2007. 320 с.
Тюрина И. Великое пророчество: Философская концепция Маршалла Маклюэна. Москва: Фонд «Мир», 2005. 496 c.
Феофанов О. А. Реклама: Новые технологии в России. СПб.: Питер, 2003. 384 с.
Черепанова И. Ю. Заговор народа. Как создать сильный политический текст. Москва: КСП+, 2002. 464 с.
Shaheen J.G. Arab and Muslim stereotyping in American popular culture. Washington: Georgetown Univ Ctr for Muslim, 1997. 91 p.