Українська політична реклама: аналіз стратегій реалізації сугестивності

Автор(и)

  • Ковалевська Анастасія Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

DOI:

https://doi.org/10.31558/1815-3070.2020.40.1.9

Ключові слова:

політична реклама; політичний слоган; НЛП; сугестія; сугестивна лінгвістика; патогенні тексти; стратегія сугестивності; інформаційна політика держави

Анотація

Стаття присвячена вивченню феномена політичної реклами і політичного слогана як квінтесенції смислових домінант в інформаційному просторі держави і є авторською класифікацією стратегій реалізації сугестивності в зазначених текстах. У роботі охарактеризовано кожну із запропонованих стратегій як особливий комунікативний патерн, виявлено його особливості і способи ідентифікації, що дозволить в подальшому ухвалити відповідні програмні рішення в сфері інформаційної політики та безпеки України, аби мінімізувати негативний вплив патогенних текстів.

Біографія автора

Ковалевська Анастасія, Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри української та іноземних мов

Посилання

Бориснев С. В. Соціологія коммуникации: учеб. пособие для вузов. Москва: ЮНИТИДАНА, 2003. 270 с.

Брайант Дж., Томпсон С. Основы воздействия СМИ; пер. с англ. Москва: Издательский дом «Вильямс», 2004. 432 с.

Бутиріна М. В. Стереотипи масової свідомості: особливості формування та функціонування у медіа середовищі: монографія. Дніпропетровськ: Видавництво «Слово», 2009. 368 с.

Викентьев И. Л. Приемы рекламы и public relations. СПб.: Триз-шанс, Бизнесс-Пресса, 1999. 228 с.

Закон України про рекламу. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://zakon. rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=270%2F96- %E2%F0.

Квіт С. Масові комунікації: підручник. Київ: Вид. дім «Києво-Могилянська академія», 2008. 206 с.

Ковалевська Т. Ю. Комунікативні аспекти нейролінгвістичного програмування: монографія. Одеса: Астропринт, 2001. 344 с.

Луман Н. Реальность массмедиа; пер. с нем. А. Ю. Антоновского. Москва: Праксин, 2005. 256 с.

Маклюэн М. Телевидение. Робкий гигант. Телевидение вчера, сегодня, завтра. Москва: «Рефл-Бук», 1987. Вып. 7. С. 7–18.

Морозова И. Слагая слоганы. Москва: РИП-Холдинг, 1996. 172 с.

Потятиник Б., Лозинський М. Патогенний текст. Львів: Місіонер, 1996. 296 с.

Почепцов Г. Г. Теория коммуникации. Москва: «Рефл-Бук», Київ: «Ваклер», 2001. 656 с.

Психолингвистические проблемы массовой коммуникации. Москва: Наука, 1998. 148 с.

Психология в рекламе; под ред. П.К. Власова. 2-е издание, дополненное, переработанное, исправленное. Харьков: Изд-во Гуманитарный центр, 2007. 320 с.

Тюрина И. Великое пророчество: Философская концепция Маршалла Маклюэна. Москва: Фонд «Мир», 2005. 496 c.

Феофанов О. А. Реклама: Новые технологии в России. СПб.: Питер, 2003. 384 с.

Черепанова И. Ю. Заговор народа. Как создать сильный политический текст. Москва: КСП+, 2002. 464 с.

Shaheen J.G. Arab and Muslim stereotyping in American popular culture. Washington: Georgetown Univ Ctr for Muslim, 1997. 91 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-07

Номер

Розділ

РОЗДІЛ V Проблеми лінгвістики тексту, дискурсології, когнітивної лінгвістики