Загальна картина сучасної дистанційної освіти.
DOI:
https://doi.org/10.31558/1815-3070.2020.39.11Ключові слова:
дистанційна освіта, дистанційне навчання, онлайн доступ, технології, програмаАнотація
Розглянуто тенденцію використання дистанційної освіти з використанням технологій в залежності з новітніми тенденціями опираючись на досвід різних країн світу. Встановлено основні напрями роботи та специфіку дистанційної роботи, які розширили сферу застосування та змінили характер попередніх моделей навчання. З’ясовано необхідність, наявність позитивних та негативних сторін освіти онлайн; порівняння методів дистанційної освіти, що включає прямі інтерактивні зв’язки з тими, які не включають інтерактивні посилання, не демонструє різниці в рівнях задоволеності. Отримані результати підтверджують, що дистанційна освіта не знижує рівня задоволеності студентів порівняно з традиційними методами навчання віч-на-віч, що стає гарними варіантом отримання знань.Посилання
All You Need to Know About Distance Learning Programmes in 2020, 19 Nov 2019. Web. https://www.mastersportal.com/articles/798/all-you-need-to-know-about-distance-learning-programmes-in-2020.html
Distance Learning in Higher Education. Web. https://education.stateuniversity.com/pages/ 1917/Distance-Learning-in-Higher-Education.html
Gary A. “Berg Michael Simonson. Distance learning”. Web. https://www.britannica.com/ topic/ distance-learning
Related Terms and Concepts, Goals of Distance Learning, Technologies Used in Distance Learning. Web. https://www.researchgate.net/publication/236798873_The_Limits_of_Information_ A_Cautionary_Tale_about_One_Course_Delivery_Experience_in_the_Distance_Education_Environment
Reynard, R. Internet-based ESL for distance adult students A framework for dynamic language learning. Canadian Modern Language Review 60 (2). 2003. 123–142. Print.
The Three P’s of Pedagogy for the Networked Society: Personalization, Participation, and Productivity Catherine McLoughlin Australian Catholic University Mark J. W. Lee Charles Sturt University. 2008. Volume 20, Number 1, 10–27. Web. http://www.isetl.org/ijtlhe/pdf/IJTLHE395.pdf