Загальна картина сучасної дистанційної освіти.

Автор(и)

  • Oleksandra Bolkarova Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ

DOI:

https://doi.org/10.31558/1815-3070.2020.39.11

Ключові слова:

дистанційна освіта, дистанційне навчання, онлайн доступ, технології, програма

Анотація

Розглянуто тенденцію використання дистанційної освіти з використанням технологій в залежності з новітніми тенденціями опираючись на досвід різних країн світу. Встановлено основні напрями роботи та специфіку дистанційної роботи, які розширили сферу застосування та змінили характер попередніх моделей навчання. З’ясовано необхідність, наявність позитивних та негативних сторін освіти онлайн; порівняння методів дистанційної освіти, що включає прямі інтерактивні зв’язки з тими, які не включають інтерактивні посилання, не демонструє різниці в рівнях задоволеності. Отримані результати підтверджують, що дистанційна освіта не знижує рівня задоволеності студентів порівняно з традиційними методами навчання віч-на-віч, що стає гарними варіантом отримання знань.

Біографія автора

Oleksandra Bolkarova, Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ

старший викладач кафедри українознавства та іноземних мов

Посилання

All You Need to Know About Distance Learning Programmes in 2020, 19 Nov 2019. Web. https://www.mastersportal.com/articles/798/all-you-need-to-know-about-distance-learning-programmes-in-2020.html

Distance Learning in Higher Education. Web. https://education.stateuniversity.com/pages/ 1917/Distance-Learning-in-Higher-Education.html

Gary A. “Berg Michael Simonson. Distance learning”. Web. https://www.britannica.com/ topic/ distance-learning

Related Terms and Concepts, Goals of Distance Learning, Technologies Used in Distance Learning. Web. https://www.researchgate.net/publication/236798873_The_Limits_of_Information_ A_Cautionary_Tale_about_One_Course_Delivery_Experience_in_the_Distance_Education_Environment

Reynard, R. Internet-based ESL for distance adult students A framework for dynamic language learning. Canadian Modern Language Review 60 (2). 2003. 123–142. Print.

The Three P’s of Pedagogy for the Networked Society: Personalization, Participation, and Productivity Catherine McLoughlin Australian Catholic University Mark J. W. Lee Charles Sturt University. 2008. Volume 20, Number 1, 10–27. Web. http://www.isetl.org/ijtlhe/pdf/IJTLHE395.pdf

##submission.downloads##

Номер

Розділ

РОЗДІЛ VІІ. Прикладна лінгвістика: напрями й аспекти дослідження