Коректувальний контроль у навчанні іноземним мовам

Autor/innen

  • Кальнік Олександр Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»

DOI:

https://doi.org/10.31558/1815-3070.2020.40.2.17

Schlagworte:

контроль навчальних досягнень; вищий навчальний заклад; особистісно рієнтоване навчання; методи контролю; проєкт; портфоліо

Abstract

У статті аналізуються форми і методи контролю навчальних досягнень з погляду виявлення їхнього навчального і розвивального потенціалу. Відзначається, що контроль навчальних досягнень у практиці викладання має переважно констатувальний характер, тобто реалізуються насамперед його діагностична та оцінювальна функції. Аналіз форм і методів контролю навчальних досягнень вказує на те, що усна і письмова форми контролю, контроль за допомогою проєктів і навчального портфоліо забезпечують максимальну реалізацію таких функцій, як-от навчальна, виховна, розвивальна і самовдосконалення, оскільки дають можливість не тільки виявити і оцінити рівень навчальних досягнень, а й сприяють формуванню професійної компетенції, активізації пізнавальної діяльності, інтелектуальному розвитку, забезпечують можливість творчої діяльності студентів.

Autor/innen-Biografie

Кальнік Олександр, Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри германської філології та перекладу

Literaturhinweise

Аванесов В. С. Методологические и теоретические основы тестового педагогического контроля: дисс. … доктора пед. наук. Санкт-Петербург, 1994. 339 с.

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. Київ: Либідь, 1997. 376 с.

Изотова Н. В. Корректирующий контроль как фактор повышения качества обучения: автореф. дисс. … канд. пед. наук. Брянск, 2004. 20 с.

Корсак К. Про якість інструментарію оцінювання: співбесіди, іспити, тести. Директор школи. Україна. 2001. № 5. С. 84–94.

Кудаев М. Р. Корректирующий контроль в учебном процессе: дидактические основы построения и реализации системы: дисс. … доктора пед. наук. Майкоп, 1998. 431 с.

Паращенко Л. І., Леонський В. Д., Леонська Г. І. Тестові технології у навчальному закладі: метод. посіб. Київ: ТОВ «Майстерня книги», 2006. 217 с.

Пейп Дж., Чошанов М. Учебные портфолио – новая форма контроля и оценки достижений учащихся. Директор школы. 2000. № 1. С. 75–82.

Полат Е. С. Метод проектов на уроках иностранного языка. Иностранные языки в школе. 2000. № 2. С. 3–10.

Якиманская И. С. Личностно ориентированное обучение в современной школе. Москва: Сентябрь, 2000. 110 с.

Common European framework of reference for languages: Learning, teaching, assessment. Cambridge: Cambridge University Press, 2001. 260 p.

Hart D. Authentic assessment. Melno Park, California. 1994. 120 p.

Linn R. L., Gronlund N. E. Measurement and assessment in teaching. Upper Saddle River: Merrill, 2000. 574 p.

##submission.downloads##

Veröffentlicht

2020-12-11

Zitationsvorschlag

Олександр, К. . (2020). Коректувальний контроль у навчанні іноземним мовам. Лінгвістичні студії, 149-156. https://doi.org/10.31558/1815-3070.2020.40.2.17

Ausgabe

Rubrik

РОЗДІЛ V Інноваційні підходи до викладання іноземних мов