Розширення знань про ігрову стилістику українського художнього дискурсу. Рец. на: Тепшич А. І. Мовна гра як домінанта постмодерного дискурсу (на матеріалі прозових творів представників станіславського феномена) : [монографія] / Анастасія Іванівна Тепшич ; [наук. і відп. ред. А. П. Загнітко]. – Белград–Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2017. – 192 с.

Autoři

  • T. Kosmeda Інститут російської і української філології Познанського університету імені Адама Міцкевича (м. Познань, Польща)

DOI:

https://doi.org/10.31558/1815-3070.2018.35.30

Abstrakt

Гумор – характерна риса українського національного характеру, що, зрозуміло, вербалізується в «живому» українському мовленні, кращих зразках його художнього дискурсу, зокрема й постмодерному, розвиваючи традиції й нарощуючи нові тенденції. Добре, що феномен мовної гри привертає увагу українських науковців, чому свідченням є й монографія А. І. Тепшич. Дослідниця наголосила, що «кінець ХХ – початок ХХІ століття ознаменувався ревізією та переосмисленням метанаративів минулого та формуванням нового світовідчуття, що його назвали “постмодерна чуттєвість” – специфічний погляд на світ – світ доцентрований, фрагментарний, невпорядкований, позбавлений причинно-наслідкових зв’язків, усвідомлений лише як ієрархічна невпорядкованість фрагментів». Саме на такий «світ» і спроектувала свій погляд авторка.

Biografie autora

T. Kosmeda, Інститут російської і української філології Познанського університету імені Адама Міцкевича (м. Познань, Польща)

доктор філологічних наук, професор, завідувач кафедри україністики

Jak citovat

Kosmeda, T. (2018). Розширення знань про ігрову стилістику українського художнього дискурсу. Рец. на: Тепшич А. І. Мовна гра як домінанта постмодерного дискурсу (на матеріалі прозових творів представників станіславського феномена) : [монографія] / Анастасія Іванівна Тепшич ; [наук. і відп. ред. А. П. Загнітко]. – Белград–Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2017. – 192 с. Лінгвістичні студії, 181-182. https://doi.org/10.31558/1815-3070.2018.35.30

Číslo

Sekce

РОЗДІЛ VIII. Хроніки / Рецензії й анотації