Розширення знань про ігрову стилістику українського художнього дискурсу. Рец. на: Тепшич А. І. Мовна гра як домінанта постмодерного дискурсу (на матеріалі прозових творів представників станіславського феномена) : [монографія] / Анастасія Іванівна Тепшич ; [наук. і відп. ред. А. П. Загнітко]. – Белград–Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2017. – 192 с.

Автор(и)

  • T. Kosmeda Інститут російської і української філології Познанського університету імені Адама Міцкевича (м. Познань, Польща)

DOI:

https://doi.org/10.31558/1815-3070.2018.35.30

Анотація

Гумор – характерна риса українського національного характеру, що, зрозуміло, вербалізується в «живому» українському мовленні, кращих зразках його художнього дискурсу, зокрема й постмодерному, розвиваючи традиції й нарощуючи нові тенденції. Добре, що феномен мовної гри привертає увагу українських науковців, чому свідченням є й монографія А. І. Тепшич. Дослідниця наголосила, що «кінець ХХ – початок ХХІ століття ознаменувався ревізією та переосмисленням метанаративів минулого та формуванням нового світовідчуття, що його назвали “постмодерна чуттєвість” – специфічний погляд на світ – світ доцентрований, фрагментарний, невпорядкований, позбавлений причинно-наслідкових зв’язків, усвідомлений лише як ієрархічна невпорядкованість фрагментів». Саме на такий «світ» і спроектувала свій погляд авторка.

Біографія автора

T. Kosmeda, Інститут російської і української філології Познанського університету імені Адама Міцкевича (м. Познань, Польща)

доктор філологічних наук, професор, завідувач кафедри україністики

##submission.downloads##

Номер

Розділ

РОЗДІЛ VIII. Хроніки / Рецензії й анотації