Колір та його роль в австралійському мас-медійному дискурсі.

Автор(и)

  • Yulia Rogach Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки

DOI:

https://doi.org/10.31558/1815-3070.2018.36.12

Ключові слова:

колір і теорії кольору, фізичний та психологічний вплив, полікодова комунікація, «концептуальна» метафора кольору, реклама, австралійський мас-медійний дискурс

Анотація

У статті розглянуто основні існуючі теорії кольору, запропоновані науковцями природничих та гуманітрних сфер, простежено вплив кольору на фізичну, психологічну та вербальну поведінку людей, визначено семантику та граматику кольору в сучасній полікодовій комунікації. Особливу увагу звернуто на метафоричність та варіативність кольору, його культурозначимість і значення у рекламних повідомленнях австралійського масмедійного дискурсу, а також окреслено національно-культурні преференції австралійського соціуму.

Біографія автора

Yulia Rogach, Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки

аспірантка кафедри практики англійської мови

Посилання

Crowley, Ayn. “The two dimensional impact of color on shopping”. Marketing Letters 4 (1993): 59–69. Print.

Denysenko, Natalia. “Kolir u nashomu zhytti” (Colour in our Life). Doshkilne Vyhovannia (Preschool Education) 11 (2006) : 16–18. Print.

Dudynets, Tamara. “Psyhologichnyi vplyv kolioru na rozvytok osobystosti” (Psychological Influence of Colour on our Lives). Visnyk Psyhologichni nauky (Psychological Studies Herald) 10. (2007) : 27–34. Print.

Elliot, Andrew, and Maier Markus. “Color-in-context theory”. Advances in Experimental Social Psychology 45. The Netherlands: Elsevier Inc., 2012 : 61–125. Print.

Fairchild, Mark. Color Appearance Models. New York, NY: Wiley Press, (2013). Print.

Frank, Muth, and Gilovich Thomas. “The dark side of self and social perception: black uniforms and aggression in professional sports”. Journal of Personality and Social Psychology 54(1) (1988): 74–85 Print.

Hachkalo, Svitlana. “Vplyv kolioriv na psyhoemotsiinyi stan liudyny” (Impact of Colour on the Psychoemotional State of a Person). Osvita.ua. Web. 21 Nov. 2018.

Hill, Russel, and Barton, Robert. “Red enhances human performance in contests”. International Journal of Science 435 (2005) : 293. Print.

Goethe, Wolfgang. (1810) “Theory of Colors”. Translated by C.L. Eastlake. United States: Cambridge, Mass. (1970) : Print.

Goldstein, Kurt. “Some experimental observations concerning the influence of colors on the function of the organism”. Occupational Therapy 21 (1942) : 147–151. Print.

Kravkov, Sergej. “Tsvetovoe zrenie”(Colourful Vision). Moskva: Izdatelstvo Akademii Nauk SSSR (1951) : Print.

Meier, Brian, and Robinson, Michael. “The metaphorical representation of affect “. Metaphor and Symbol. 20 (2005) : 239–257. Print.

Nakshian, Jacob. “The effects of red and green surroundings on behavior”. The Journal of General Psychology 70 (1964) : 143–162. Print.

Sorokowski, Piotr, Szmajke, Andrzej. “How does the “red wins” effect work? The role of sportswear colour during sport competitions”. Human Movement 12 (4). University of Wroclaw (2007) : 367–373. Print.

Wittgenstein, Liudvig.”Kultyra i tsennost” (Culture and Value). Translated by L. Dobroselkiy. Moskva: Astrel (2010). Print.

Wright Angela. Colour Affects. Web. 25 Nov. 2018.

##submission.downloads##

Як цитувати

Rogach, Y. (2018). Колір та його роль в австралійському мас-медійному дискурсі. Лінгвістичні студії, 77-84. https://doi.org/10.31558/1815-3070.2018.36.12

Номер

Розділ

РОЗДІЛ V. Проблеми лінгвістики тексту, дискурсології, когнітивної лінгвістики