Аналіз варіантів культурно-ціннісної інтерпретації концепту мультикультуралізм в українській та російській мовах (на матеріалі газетних статей українських та російських інтернет-видань).

Автор(и)

  • N. Gaiduk Маріупольський державний університет (м. Маріуполь, Україна)

Ключові слова:

аксіологія, концепт, концептуальна картина світу, мовна картина світу, оцінна модальність, оцінний стереотип, цінність

Анотація

У статті проаналізовано наукові роботи українських і зарубіжних лінгвістів щодо походження та класифікації оцінної модальності, подано аналіз варіантів культурно-ціннісної інтерпретації концепту МУЛЬТИКУЛЬТУРАЛІЗМ в українській та російській мовних картинах світу, виявлено системи оцінних стереотипів концепту МУЛЬТИКУЛЬТУРАЛІЗМ, що існують в українській та російській лінгвокультурних спільнотах.

Біографія автора

N. Gaiduk, Маріупольський державний університет (м. Маріуполь, Україна)

аспірант кафедри російської філології та перекладу (загальне мовознавство)

Посилання

Gumboldt, Vilgelm. Izbrannyie trudyi po yazyikoznaniyu. Moskva: Progress, 1984. Print.

Maksimov, Leonid. Logicheskiy analiz yazyika: Yazyiki etiki. Moskva: Yazyiki russkoy kulturyi, 2000. Print.

Tsivyan, Tatyana. Lingvisticheskie osnovyi balkanskoy modeli mira. Moskva: Nauka, 1990. Print.

Cherneyko, Lyudmila. Lingvofilosofskiy analiz abstraktnogo imeni. Moskva: MGU, 1997. Print.

Palmer, Garold. Toward a theory of cultural linguistics. Austin: University of Texas Press, 1999. Print.

Puzynina, Jadwiga. Język wartosci. Warszawa, 1992. Print.

Weisgerber, Leo. Vom Weltbild der deutschen Sprache. Düsseldorf, 1950. Print.

Weisgerber, Leo. Die Erforschung der Sprachzugriffe. Düsseldorf, 1957. Print.

##submission.downloads##

Як цитувати

Gaiduk, N. (2018). Аналіз варіантів культурно-ціннісної інтерпретації концепту мультикультуралізм в українській та російській мовах (на матеріалі газетних статей українських та російських інтернет-видань). Лінгвістичні студії, 100-104. вилучено із https://jlingst.donnu.edu.ua/article/view/5580

Номер

Розділ

РОЗДІЛ ІV. Актуальні проблеми зіставно-типологічного вивчення мов