Прагматичний потенціал атрибутивних конструкцій у рекламному тексті.
DOI:
https://doi.org/10.31558/1815-3070.2019.38.3Ключові слова:
рекламний дискурс, телереклама, атрибутивні конструкції, функціонування атрибутивних конструкцій, прагматичний потенціал атрибутивних конструкційАнотація
Окреслено статус телереклами в українському рекламному дискурсі; визначено структурно-семантичні особливості атрибутивних конструкцій, уживаних у текстах телереклами; охарактеризовано специфіку функціонування атрибутивних конструкцій у рекламному дискурсі; зроблено спробу розкрити прагматичний потенціал атрибутивних конструкцій у реалізації комунікативних інтенцій адресанта.Посилання
Беганович Е. А. Типы речевых актов в рекламном тексте. Сборник работ 62-й научной конфренции студентов и аспирантов Белгосуниверситета, 17–20 мая 2005. Минск. Минск, 2005. С. 156–159.
Борисова Е. Г. Рекламный дискурс: в чем его особенности? Медиалингвистика. Санкт-Петербург, 2018. Т. 5. № 4. С. 436–444.
Виноградова О. В. Функціонування конструкцій експресивного синтаксису в рекламних текстах. Лінгвістичні студії. Донецьк, 2005. Вип. 14. С. 126‒130.
Городецька І. В. Презентаційна стратегія як одна з найважливіших стратегій у рекламі. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Філологія. Одеса, 2014. № 10. Т. 2. С. 172–174.
Іванова І. Соціолінгвістичний вимір рекламного дискурсу. Мова і суспільство. Львів, 2015. Вип. 6. С. 110–115.
Загнітко А. П. Теорія граматики і тексту: монографія. Донецьк: Вид-во «Ноулідж» (Донецьке відділення), 2014. 480 с.
Зирка В. В. Манипулятивные игры в рекламе: лингвистический аспект: монография. Днепропетровск: ДНУ, 2004. 294 с.
Зелінська О. І. Лінгвальна характеристика українського рекламного тексту: автореф. дис. … канд. філол. наук. Харків, 2002. 17 с.
Крувко Н. А. Лингвопрагматический аспект языка рекламы. Вестник Московского государственного областного университета. Серия «Лингвистика». Москва, 2009. № 3. C. 19–22.
Лиса Н. С. Структурні та лінгвопрагматичні особливості рекламного знака (на матеріалі англомовної реклами): автореф. дис. ... канд. філол. наук. Львів, 2003. 18 с.
Макєдонова О. Д. Лінгвостилістична організація та прагматичне функціонування англійськомовного рекламного дискурсу: дис. … канд. філол. наук. Запоріжжя, 2017. 18 с.
Музыкант В. Л., Скнарев Д. С. Эффективный копирайтинг в системе брендкоммуникаций (онлайн и офлайн среда): монография. Москва; Берлин: Директ-Медиа, 2019. 270 с.
Олексенко В. Структурно-семантична організація рекламного тексту. Граматичні студії. Вінниця, 2017. Вип. 3. С. 106–113.
Романюк С. К. Комунікативні стратегії і тактики реалізації сугестивного впливу в дискурсі американської комерційної реклами. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки. Ніжин, 2013. Кн. 4. С. 235–242.
Тюфкій Є. С. Синтаксис української реклами: структурна та семантична типологія: автореф. дис. … канд. філол. наук. Дніпропетровськ, 2012. 20 с.
Шевченко Л. І., Дергач Д. В., Сизонов Д. Ю. Медіалінгвістика: словник термінів і понять / за ред. Л. І. Шевченко. Вид. 2-ге, випр. і доп. Київ: ВПЦ «Київський університет», 2014. 380 с.
Шукало І. М. Англомовний комп’ютерний рекламний дискурс: Семантичний і комунікативний аспекти (на матеріалі веб-сайтів британських туристичних компаній): дис. канд. філол. наук. Київ, 2008. 227 с.
Щербак О. В. Продуктивні типи семіотичних кодів в українській комерційній телерекламі. Записки з українського мовознавства. Одеса, 2016. Вип. 23. С. 261–270.
Ягодкина М. В., Иванова А. П., Сластушинская М. М. Реклама в коммуникационном процессе: учебное пособие. Санкт-Петербург: Питер, 2014. 304 с