Мовні засоби вираження тактики «зміщення акценту» в рекламному дискурсі.

Автор(и)

  • Anna Izmalkova Донецький національний університет імені Василя Стуса

DOI:

https://doi.org/10.31558/1815-3070.2019.38.10

Ключові слова:

рекламний дискурс, рекламний текст, мовна маніпуляція, мовні засоби, комунікативна тактика

Анотація

Розкрито суть маніпулятивного впливу комунікативної тактики «зміщення акценту» на реципієнта. Досліджені структурні та комунікативні особливості рекламних текстів, в яких використана тактика «зміщення акценту», на прикладі текстів реклами автомобілів німецькою та англійською мовами. Проведений аналіз рекламних текстів на лексичному, стилістичному та синтаксичному рівнях.

Біографія автора

Anna Izmalkova, Донецький національний університет імені Василя Стуса

викладач кафедри германської філології

Посилання

Bazanova, A. E., and N. P. Kirilenko. “Osobennosti Yazyka Reklamy Kak Odnoy Iz Raznovidnostey Sredstv Massovoy Kommunikatsii (Features Language of Advertising as One of the Species of Mass Communication).” Vestnik Rossiyskogo Universiteta Druzhby Narodov (Bulletin of Peoples’ Friendship University of Russia), 2013, pp. 78–82. Print.

Bykova, O. N. K Voprosu o Yazykovoy Manipulyatsii v SMI (On the Problem of Language Manipulation in the Media). M.: FLINTA, 2012. Print.

Dotsenko, E. L. Psikhologiya Manipulyatsii: Fenomeny, Mekhanizmy i Zashchita (Psychology of Manipulation: Phenomena, Mechanisms and Protection). CheRo, Izdatel'stvo MGU, 1997. Print.

Issers, O. S. Kommunikativnye Strategii i Taktiki Russkoy Rechi (Communicative Strategies and Tactics of Russian Speech). M.: Izdatel'stvo LKI, 2008.

Janich, Nina, and Jens Runkehl. Werbesprache. Ein Arbeitsbuch (Advertising Language. Workbook). G. Narr, 2013. Print.

Janich, Nina. Handbuch Werbekommunikation: Sprachwissenschaftliche Und interdisziplinäre Zugänge (Handbook Advertising Communication: Linguistic and Interdisciplinary Approaches). Francke, 2012. Print.

Pocheptsov, G. G. Kommunikativnye Tekhnologii dvadtsatogo Veka (Communicative Technologies of the Twentieth Century). Refl-Buk, 1999. Print.

Popova, E. S. “Struktura Manipulyativnogo Vozdeystviya v Reklamnom Tekste (The Structure of Manipulative Impact in Advertising Text).” Izvestiya Ural'skogo Gosudarstvennogo Universiteta (Journal of the Ural State University), no. 24, 2002, pp. 276–288. Print.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

РОЗДІЛ V. Проблеми лінгвістики тексту, дискурсології, когнітивної лінгвістики